ny vecka

Sitter här och gör absolut ingenting. börjar faktiskt bli trött!
Redan? klockan är ju bara barnet, 21.40. men sova är ju
något av det bästa jag vet så jag ska absolut inte klaga.

Skolan gick ovanligt snabbt för vara måndag. plus poäng!
hade prov i små företagande. hoppas fan det gick bra..
har haft prov i debet&kredit och jag förstår INGENTING.
duh, iq befriad blondin. nej, där ljög jag för jag är brunett.

MEN! jag ska slinga håret. säger som dig amanda.
mot ljusare tider och då blir det ljusare hår :)
tummen upp.
vi kommer tycka om sommaren tillsammans, visst?

idag efter skolan så mötte frida upp mig på stationen och då gick
vi hem till mig och lagade mat. mäster kockarna själva!
säger som julia sa till mig idag, man kan tro jag har gått hotell
och restaurang hela livet. inget fel på min mat, den är bäst.

jag lagade iallafall fläskfile, klyft potatis, vitlöks marinerade
champinjoner och tzatsiki. vet ni hur jävla gott det blev?
NEJ. men jag kan säga, SJUKT GOTT. betong på U..

efter det kollade vi fjorton suger och grät några skvättar.
lika bra. åt chips och drack chailatte, satt fint i magen!



en gång i tiden såg jag och frida ut såhär, MAHA! :)





Kommentarer
Postat av: amanda

ska det vara så ska det! :D Klart vi kommer gilla sommaren. lika mycket som förra året :)

2010-05-10 @ 22:45:26
URL: http://armundaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0