söndag

Söndag, REDAN? attans vad helgen går snabbt.
även fast jag har haft helg från onsdags..

i onsdags sa jag hejdå till pierre som har åkt till spanien
nu i 10 dagar. bah, jag saknar honom!
efter det så drog jag till helsingborg med mikaela och
sandra. blev tempel och jag hade en super bra kväll!

i torsdags tog jag det lugnt hela dagen med julia.
på kvällen hade vi kalas för min syster så här var
lite folk hemma i vårt hus. Julia & Frida kom också
och vi tog det bara lugnt hela kvällen lång, skönt! :)

I fredags tog jag tåget till hässleholm och var på
en plåtning med rebecka. fotografen var max lindström!
jag är super nöjd med bilderna och hade riktigt kul :)
På kvällen kom amanda till mig och vi åkte en runda
till örkelljunga, det var ju örkelljunga dagarna men
fyfan va trist där var. åkte hem efter tio minuter igen,
nog jävligt lönt att åka dit kändes det som.. fykatt.
efter det satt vi bara hemma hos mig och snackade skit.

Igår tog jag och julia det lugnt hela dagen. Klockan sex
började vi göra vid oss och halv åtta ungefär kom johanna
och hennes kille och hämtade oss. Vi åkte till östra där
mia hade sin 18 års- och avskednings fest! Hade det skit
kul och där var mycket blandat folk. det var en nice kväll!

Idag vaknade jag halv ett, inte hunnit göra så mycket ännu.
emmie är påväg hit, fårse vad för bus som vi hittar på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0