soulja boy

JAG MÅSTE BERÄTTA DET SJUUUKASTE!
JAG PRATA PRECIS MED SOULJA BOY, PÅ RIKTIGT.

AHHHHH...

en kille adda mig på msn för typ en vecka sen och i nick hette
han då "the one and only soulja boy" men han hade inte varit
inne men idag var han. så skrev jag hej.
han bara hej är du rea's flickvän? som var med han i studion för
några dagarsen? jag bara nej. han bara säkert? jag bara ja?
han bara haha okej, fel tjej. var kommer du ifrån? jag bara sverige.
han bara SVERIGE, ALLVAR? då vet du nog inte vem jag är.
jag bara nej vem är du? deandre, jag är en amerikansk rappare
känd som soulja boy.

så sa jag, ja eller typ.. för jag trodde inte honom.
så startar han camen så är det han som sitter där!

IM IN PARADISE, SUCK ON THAT! :D





Kommentarer
Postat av: jjuliapersson

SHIT POMMES VILKEN SNYGGING!

2010-05-07 @ 14:17:17
URL: http://juliacarolinapersson.blogg.se/
Postat av: laaniii

ooh lier lier! ;) hhaha

2010-05-11 @ 01:58:39
URL: http://sebbelanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0