det var inte igår, nej

det var ju inte igår jag skrev, men inte flera månadersen heller. så jag har ju bättrat på mig lite! sista tiden har jag jobbat på bra i skolan, som alltid. stjärneleven själv. och nu har jag gått på jullov! firades fint med att jag fick ännu ett MVG, denna gången i volymföning, BOYYA!!

vad har mer hänt? jo, min älskade syster har köpt en chihauhau till. jätte söt är hon! och molly passar upp henne som om hon är hennes mamma så dem går jätte bra ihop. den nya sötnosen heter daisy.





idag har jag JOBBAT på hard rock salong! gick kanonbra. trivs grymt bra med mina arbetskollegor, frida och nejia. svin bra tjejer! plus jag lär mig mer och mer hela tiden, tycker verkligen det är skit kul.
fick en julklapp av frida idag, världens bästa chef. HELT KLART


TAAACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0