jävla bil

Det där med körkort är nog inte min grej. Men nu när jag ÄNTLIGEN hade beslutat mig för att ta tag i det så händer detta. Jag frågade pappa om vi skulle övningsköra lite idag och det skulle vi. Jag gick ut och satte mig i bilen och pappa bad mig lägga i backen, det gjorde jag. Men när jag släppte kopplingen så bara dog bilen? Pappa sa till mig att testa igen och det hände likadant. Pappa testade att göra något och märkte då att växelspaken hade fastnat eller något. VÄXELLÅDAN HAR RASAT, säger pappa. Jag fattade inget men så var det iallafall. Gött, jag har lyckats ha sönder pappas växellåda. Nej, men när jag satt där iallafall så får väl lägga det på mitt samvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0