måndag

Inte blivit så mycket bloggande i helgen för jag har jobbat. Tråkigt men sant, bra när lönelappen kommer. Har varit trött när jag kommit hem så har inte orkat sitta vid datorn då. Igår när jag kom till Pierre efter jobbet så tog vi bara det lugnt. Åt lite ostbricka och hade det mysigt! Kollade SÅKLART på big brother. Fattar inte varför Ebba och hennes pojkvän stack, kommer inte på vad han heter nu. Men i vilket fall som helst så var han skit jobbig! Man fick aldrig veta varför dom stack och det störde mig. 

Nu är jag hemma och tar det lugnt nu med. Har ingen skola från imorgon, så idag blir det chilla lite. Tror jag ska ringa in till Hard rock salong och prata med dem om min praktik. Har fått en mejl om att vi skulle bestämma en dag och prata om praktiken, alltid något. så håller tummarna på att jag får praktik där!
Molly ligger i mitt knä och halv sover. Skit gullig, men så fort jag slutar klia henne på magen så sparkar hon mig i huvudet med sina små tassar, haha! ganska kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0