en hel helg med johanna



i fredags kom johanna hem till mig och vi åt tacos, gick ut med sarahs hund och hade inget planerat. jag kom med ideen att dra ut i helsingborg så det gjorde vi! Hade en toppen kväll. Var hemma runt halv fem då vi gick och la oss direkt när vi kom hem. Lördagen var sen kommen, sov tills halv ett. Vi gick ut med min hund chicko sen skulle vi åka och sola. men när vi kom fram till bälinge så var där ENDAST barnfamiljer och gamlingar, då är det inte kul att steka. så vi körde vidare till någon sjö i åsljunga. när vi kommer fram går solen i moln så det blev inte så värst mycket solande.. 

sen tillbaka till perstorp. fest stod på schemat igen, överrasknings fest för fridolf för han fyller 20. lyckat som fan! hade skit kul, johanna hade jag fortfarande vid min sida då. Senare fram emot kvällen drog vi till helsingborg igen. hade en lika amazing kväll som fredagen. shufflade igenom allt, vi är skit bra på shuffla. så om någon vill lära sig så kan vi ha en kurs för 1000 kronor i timmen. värt pengarna, verkligen. Denna natt kom vi hem från fyra tiden och då knackade vi på uppe hos victor där min pojkvän också var. Sen somnade bra där! Sen var det söndag, inte så gött? hård helg. vi tog det lugnt hela dagen och grillade ett gäng längre fram emot kvällen. JO, jag och johanna vann massa pengar i en spelmaskin också. skit grymma, killarna vann ingenting. eller jo, bobby vann 30 kronor om det räknas. sen körde johanna hem. saknade henne dirket. jag och pierre åkte hem till honom och sov! 

Idag har jag jobbat 07.45-13.00, cash is king right? men denna veckan är den veckan jag är ledig mest på hela sommaren. Jobbat idag och jobbar lördag och söndag. så nästan hela veckan är free. sen jobbar jag 3 lördagar i rad nu framåt, inte lika gött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0