hos myrann

tjenix. ligger hemma hos myrann nu och kollar lite rundor på nätet, har även tvn igång ifall det kommer upp något viktigt. Santo står på ballkongen och lurar, han vågar inte gå in. går två steg sen tre tillbaka och piper lite.. vet inte vad som har slått i hans huvud. han ser väl spöket som springer rundor här på nätterna och håller sarah och timmie vakna. inte alls snällt, om jag får säga vad jag tycker. så sarah har ju lite tur att hon jobbar natt denna veckan så hon slipper spöket gun denna veckan. jag vill också vara här en gång när det spökar lite, tycker sånt är sjukt intressant. men ganska jävla läskigt också. hade nog kunnat skita i brallan.

ikväll ska jag umgås med min pojkvän, vi ska hyra film och mysa. ska bli bra! när man talar om trollen så ringer han. så nu kan jag inte skriva mer, synd va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0