livet är bra

Jag har en fantastisk pojkvän. Jag har vänner som är galnare som gör mig galen, mest tänker jag på amelie och johanna. saknar dom! hoppas jag träffar dom snart. dom har varit borta i en hel vecka nu i turkiet, utan mig. för jag kunde inte följa med för jag skulle jobba och tjäna cash. men, nu i helgen är det helsingborgs festivalen och jag vet att jag ska dit med dom. det kommer bli skit bra. sen har jag börjat prata med en gammal vän igen, amanda. vi har haft det lite struligt mellan oss nu i drygt ett år men amanda slog handen i bordet och tog tag i kontakten igen, vilket jag tycker är bra. sen har jag även börjat prata lite med emmie som jag också haft trubbel med i drygt ett år, i samma veva som amanda. men jag saknar en vän, sarah. min myra. 

sitter och kollar på sista minuten resor, jag måste få åka utomlands. inte varit utomlands på hur länge som helst. så jag har frågat min pojkvän om vi ska ta en sista minuten i slutet av augusti, början av september. hade varit as gött.
men måste bara få ta ledigt från skolan, men tror inte det ska vara några problem. får läsa ifatt det jag missar, om jag skulle missat något liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0