kom med posten

sådär, hela skoldagen avklarad. 10.10-16.00, lång dag för mig. enda dagen jag går mer än 3 timmar, haha! i skolan gjorde jag ännu än permanentrullning och en uppsättning. uppsättningar är något jag vill bli grym på så det är bara till att fortsätta öva. börjat med kundpassen nu också, så är det någon som är intresserad för att klippa och färga håret för en billig peng så är ni välkomna till john bauer skolan i Hässleholm, salong skönheten. Har kundpass varje tisdag mellan 12.10-16.00

när jag kommer hem från skolan så ligger ett paket från posten på bordet, jag sliter upp det och där ligger min sminkpalett, lyckig blev jag. 132 färger att lägga ögonskugga med, SCORE! så nu är det till att öva, riktigt kul är det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0