mysig tisdag

vaknade upp hos min pojkvän vid halv elva då jag gick hem och plocka upp min hund och mina saxar. sen begav jag mig till min farmor och klippte henne, tjusig blev hon! sen bjöd hon på soppa, mh jätte god. sån som jag alltid åt hos henne när jag var liten.
när jag var klar där så kom amelie och jonne och mötte upp mig. vi körde till klippan och gick en lång runda i skogen! sen stack jag och amelie och käka på rackis. sjukt god mat faktiskt, kunde inte äta upp allt för jag blev så mätt. men ville bara äta mer men där fick inte plats något, tyvärr
så har haft en mysig och rolig dag med amelie, som alltid. massviss med skratt med min skatt!



imorgon står utgång på schemat! på kvällen då alltså. halloween fest på le cardinal, kommer sitta fint. amelie och emelie ska jag dra ut med, tråkigt att partyprinsessan amanda inte kan följa med. men hon har ett liv och ett jobb, så kan det ju också vara. men vi ska klä ut oss, igen. denna gången vet jag inte till vad! lite dåligt med tanke på att det är imorgon jag ska vara utklädd. och på lördag, så måste fixa något grymt snart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0