trött tisdag

jag är en sömndyrkare, jag måste sova. jätte mycket. har sovit på eftermiddagen varje dag i hur länge som helst. utan idag och nu är jag dö trött. kan knappt hålla ögonen öppna och klockan är bara halv tio. men sånt är det när hjärnan går på fullt hela skoldagen. sen att tågen fortfarande inte går som dom ska för berit drog in över landet är störigt. hoppas tågen fungerar som dom ska imorgon, annars är det inte lönt jag åker in till skolan för jag har en timmes lektion bara.

efter skolan så kom söta emelie hem till mig och vi bestämde oss för att hennes hår skulle åka av! så jag tog lyckligt fram saxarna och började klippa. SNYGG var hon men SNYGGARE blev hon. från hår ner till ryggen, en bra bit till axelångt. klippt det i helform sedan skurit ut det snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0