höstlov

denna veckan har jag höstlov, jävligt skönt faktiskt. började bli lite trött på att gå upp sex på morgonen. så vad ska jag göra idag då? jag ska slinga och klippa lenas hår klockan ett. sen ska jag klippa, färga och slinga matildas hår efter det. SEN ska jag nog träffa fröken emelie fram emot kvällen, fårse om amelie dyker upp ikväll. om vi har tur så kanske hon gör det, om hon inte ska jobba.

jag har inhandlat årets vinterjacka också, det var någon vecka sen men jag gillar den så mycket så jag tänker dela med mig av hur den ser ut. snällt va?




sen en bild till där jag är lila i mitt hår, som jag är nu. börjat vänja mig nu och ska nog kunna bära upp detta också! lite annorlunda men vem fan vill vara som alla andra? så länge färgen blir bra så är livet kanon. lär ju ha 100 färger i mitt hår under åren om frida får bestämma. men jag gillar det! as fräckt. inte alla som passar i det men jag tycker fan att jag gör det. det blonda blev tråkigt med tiden, helt blond och vanlig. visst att är det snyggt på många många andra, men mitt huvud försvann och blev tråkigt allt ihop. så lite färg gjorde susen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0