onsdag, enkelt

ja, det var inte det lättaste att stiga upp imorse. eftersom vi inte la oss så tidigt! men dåligt humör var jag inte på, hade solstrålarna amelie och emelie bredvid mig i sängen. och ville, men han är ganska farlig med sina jävla klor, jävla katt. men vi gick upp, tåget till skolan var inställt. typiskt, så fick sätta mig på en buss till skolan. men det är ju en lösning iallafall.

gick igenom skoldagen och slutade 11.20, när jag kom till perstorp mötte amanda och andre upp mig på stationen. umgick med dom fram tills halv tre, sen stack andre. han ville inte se på när jag gjorde mina manikyrnaglar, det ville bara amanda. så där satt vi i någon timme och snacka skit med lotta. naglarna blev jävligt nice, jävligt bling. kan slänga upp en bild senare när min mobil inte är död längre.

imorgon är det praktik på hard rock salong, gött! sen är det helg för mig, ledig varje fredag är ju inte helt fel. på lördag bär det av till tyskland med päronen och amelie, sen utgåååååång. igen, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0