puss

Mina vänner gnäller på mig att jag är en dödålig bloggare som aldrig skriver. Jag håller med! Så får väl bli lite bättre så jag växer i deras ögon igen. (fucking stalkers)

jag fixade provkörningen. Bravo jenniekatten! Så jag bosätter mig på körskolan från den 11/6 och ska lägga all min energi och tid på detta körkort så jag klarar det direkt!

I helgen har jag haft det bra. I fredags åkte jag och min pojkvän till Helsingborg och inhandlade massa saker till lägenheten han flyttar in i till helgen. Så nu fattas inte alls mycket!
På lördagen var vi hemburna till Arthur och Johanna. Åkte dit och var vuxna, åt god mat och spelade spel. Jätte jätte trevlig kväll! Bäst. Och kiara är dödens söt.

Idag har jag varit ledig från skolan, skönt. Inte ofta jag går hela veckan i skolan faktiskt, vissa har det bra. Som jag. Så jag har varit på familia med mamma och gjort av med pengar. Ett par jeans, en stickad tröja, en tröja rikare! Satt fint.

Nu ligger jag i soffan och väntar på min man ska ringa så jag kan åka hem till honom. Imorgon har jag en klippmodell i skolan, herr Daniel Berntsson.

Och på lördag är det fashion Zoom i Klippan. Kommer bli en grym show med sjukt snygga hår som är stylade av hardrock salong och snygga kläder. Även bra musik hela kvällen. Ni som inte köpt biljett, gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0