Hård måndag

Var dö trött imorse när jag gick upp så slängde på mig en fet tjocktröja, en mössa på huvudet och en fläta i håret sen var jag så gott som klar tyckte jag. Halv sov nog enda tills jag kom till skolan för då såg jag att min tröja var smutsig och jag hade världens påsar under ögonen.. Men jag överlevde dagen ändå. Rebecka sminkade mig på vår formgivning (som vi alltid får göra) så jag såg lite bättre ut sen.

Jag gjorde klart hela svenska uppgiften vilket tog mig två timmar! Så jag blev nöjd med mig själv då. Får göra min stilhistoria imorgon istället, för den är ändå tills på onsdag. Och imorgon börjar jag plugga till färgprovet också! Hann inte göra det idag för jag hat tjänar cash. Jobbat på Konsum mellan 17-20! Så varit fullt upp från morgon till kväll.

Nu ligger jag hemma hos min baby och kollar en film och dricker blåbärs soppa. Dödligt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0