Johanna och Arthur

Blev ingen Mickis igår utan jag umgicks med Johanna och Arthur. Jag och Johanna drog till Ljungby och blev bjudna på mat sen kollade vi på när Arthur spelade ishockey match. Och våra fötter dog! Men Arthur vann, yeah. Sen åkte vi hem till Örkelljunga igen. Åt sallad och sen kom josse och hämta mig vid nio. Hann inte göra så mycket där hemma innan jag somnade.
Fick ett par rejält peppande sms innan jag somnade, vilket var behövande. Så idag orkar jag ta tag i dom två inlämningarna jag ska göra och börja plugga på färg provet.


Kommentarer
Postat av: henrietta

hmm..typ 100 kanske? för mig ordinarie pris är 150-200 ;)

2012-02-06 @ 13:45:54
URL: http://agneshenrietta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0