Mysig söndagsmorgon

Ligger i Pierres säng och myser. Han sover fortfarande men tänkte vara lite elak och väcka honom nu snart, han har ändå fått sova i 30 minuter längre än mig och då har jag varit snäll nog tycker jag.

Idag ska jag vara med Mickis! Tror jag? Om jag kommer ihåg vår planering rätt. Så då blir det häng i Klippan centrum. Eller så åker vi schtekare till Helsingborg och ser bio och äter god mat.

Sen i veckan händer inte mycket mer än att jag ska rå plugga, har ju mitt stora prov vecka 7. Plus att jag har en inlämning som ska vara klar på onsdag!
Sen måste jag bara tala om att jag blev sjukt glad när en fotograf skrev till mig och fråga om jag ville göra en bröllops uppsättning till hennes fotografering! Riktigt kul och glad blev jag.

Nä, nu ska Pierre upp! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0