Hemma hos älskling

Ligger och kollar tv hos Pierre nu. Mysigt! Har redan sovit en timme ikväll, mindre bra. Kommer säkert inte somna fråns sent när jag ska upp tidigt imorgon. Tar tåget som går runt halv åtta, men kort dag imorgon. Slutar redan 11! Har en klippning på kvällen sen, ska klippa till Jennifer var det tänkt.

Mitt hår växer på, bra det! Kommer säkert att klippa av det igen. Men för tillfället försöker jag få det till att växa ner en bit till. Trivs bra i mitt fina röda hår fortfarande! Life is good

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli fräsch. Kanske vakna till lite, får skynda mig. Ska se filmen som går börjar klockan nio. Australia, tror jag den hette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0