sova är min grej.

hade skrivit ett skit bra inlägg precis och klantig som jag är trycker jag på något skit så allt försvinner. inte okej! så får börja om och veta att detta kommer inte bli lika bra som förra.

MEN efter kvällmaten som bestod av colslaw som jag själv gjort som smakar dö bra och fläsk till det så la jag mig soffan för att kolla tv med min föräldrar. efter tio minuter sov jag som en stock, sover alltid nu för tiden. kan nog stå upp och sova, kan jag säkert. kan allt.

första dagen för denna terminen är klar. nu har jag gått frisör linjen prick till mitten. nu har jag lika lång tid kvar som jag har gjort klart, 1 och ett halvt år. tror tiden kommer springa iväg här också för det har den gjort de första 1 och ett halvt åren. bara fortsätta att köra mitt race! lära mig så mycket som möjligt. finns inga stopp bara en jävla massa möjligheter! köra på och tro på sig själv, det måste man. finns alltid haters som vill det sämsta för en ju, min inte för mig. det finns inget stopp



här är bild bevis! ligger och sover i grekland, åh grekland. så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0