tillbaka till verkligheten

imorgon är det tillbaka till verkligheten efter 3 veckor jullov. ska bli ganska kul att komma tillbaka till skolan och köra igång med frisörerna igen. jag stormtrivs, kommit in på helt rätt linje nu. glad jag jag tog tag i livet och bytade, annars hade jag fått ångra det hela mitt liv sen.

sitter och kollar utomlands resor. vill till turkiet eller något annat varmt land. samla ihop pengar och sticka iväg en vecka? inte fel. felet är bara att samla ihop pengar är jag inte så värst bra på! måste hålla i pengarna bättre framöver tror jag. men nästa månad kommer jag INTE hålla i pengarna, för då är det STOCKHOLMIA och LMFAO! köra hårt, flasha med cashen i stockholm. efter helgen i stockholm kommer jag få leva fattigt resten av månaden. lika bra att ställa in sig på det redan nu! så en utomlandsresa får bli fram mot sommaren. med amanda eller johanna eller amelie eller alla? för amelie är ju INTE i nya zeeland då. vill inte riktigt tro att det är sant än, planerar sommaren som om hon skulle vara med varje dag. men icke - men så långt fram i verkligheten är jag inte än. kommer inte bli det från den dagen hon åkt heller. gråta floder.

i fredags var det helsingborg, barrunda med johanna och amanda! amanda var nykter och körde, duktig tjej. kör bra gör hon också! kollade mest runt och hade det trevligt. blev inget långvarit. fick med oss pierre och daniel hem. någon fattig idiot hade snott pierres mobil när han var inne på tempel. tråkigt! att det finns folk son dra ut om dom är så fattiga att dom måste sno annars saker? menar de, att det kostar ju en del att dra ut också. stanna hemma med er istället, jävla pack.

NU idag, SÖNDAG, sista dagen på lovet så kommer johanna hit. hon är faktiskt påväg hit just nu! YES. vi ska spela monopol var det tänkt, fårse om vi får med oss någon på det spåret. inte så kul att spela själva ju. fick ett monopol av mamma och pappa i julklapp, as bra. spela spela spela!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0